MobileAudio.lv!


Sadaļas


Diskusijas
Pēdējās 10 ziņas

Lietotāji
Reģistrācija:
Lietotājs:
Parole:
Jauns lietotājs.
Aizmirsi paroli?

  
Galvenā
Raksti
Čats
Diskusijas
Sludinājumi
Galerija
Profils
Visas diskusijas >> Citas tēmas >> Gjeneratori

Jauna tēma
Atbildēt
12
Autors Komentārs
Magician

Reģistr.: 17.09.2004
Ieraksti: 412
Respecto: 0
Iesūtīts 12:30 27.01.2007.

Kur Latvijaa vareetu iegaadaaties (uztaisiit?) gjeneratoru, kas jaudiigaaks par esosho origjinaalo 140-ampeernieku, jo ar to diemzheel ir par maz. Esmu netaa atradis informaaciju gan par Bosch gan citiem "High Output Alternators", bet vai tie reaali Latvijaa ir dabuujami?

Veel diskusijas saakums sheit:
http://www.bmwpower.lv/viewtopic.php?forum=30&topi...

[Šo ierakstu laboja Magician, 27.01.2007 13:28:54]
MinX102FM

Reģistr.: 01.04.2004
Ieraksti: 557
Respecto: 0
Iesūtīts 14:25 27.01.2007.

Nu tajos 200-300 nez vai izdosies ieklauties,ja dosi taisiit kaadam meistaram,ja pats tad varbuu!gengeris vien jau ap200,250ls!UzBosch vari pazvaniit!Kaa jau Kaspich teica,vari pameeginaat ielikt to saucamo zelej akji!tas aatraak uzlaadeejas,un ir citi labumi!Domaaju ka tam vajadzeetu liidzeet!!tikai tas akjis tev izmaksaas attieciigus$$$!

--------------------
jouuchekerapnaauu
VaZ

Reģistr.: 01.09.2003
Ieraksti: 1046
Respecto: 1
Iesūtīts 15:10 27.01.2007.

pēc tā ka tev ar uzlādētu aķi spriegums turas uz 13 V, man liekas ka jāsāk ar aķa nomaiņu, jo tas tākā biki par maz, man ar visu saslēgtu tukšgaitā spriegums ir ~13,6 V, visu izslēdzot ir virs 14 V, tiesa gan man ģenim tablete mainīta uz mazliet jaudīgāku... akumulators tiesa gan man ir jauns, bosh silver.... piedevām man ir dīzelītis..

--------------------
No power, No problems !
Magician

Reģistr.: 17.09.2004
Ieraksti: 412
Respecto: 0
Iesūtīts 21:20 27.01.2007.

Akumulators man pirms gada bij jauns , Bosch 74Ah, var jau gan buut ka pabojaajies liidz ar shiim izlaadeem.

Naudas zinjaa var jau buut, ka naaksies paarteereet limitu, nu pashlaik veel ir paaris varianti kur zvaniit, viens ir Bosch, otrs veel pa sludinaajumu. Max limits buutu kaadi 500Ls, jo vairaak jau tam cennikam iznaak paaraak liels % saliidzinot ar audiosisteemu.

Un kaa ir ar otra gjeneratora pielikshanu? Cik sarezhgjiiti / iespeejami vai neiespeejami / daargi tas ir?
kiwi

Reģistr.: 10.10.2006
Ieraksti: 3187
Respecto: -2
Iesūtīts 03:23 28.01.2007.

Jaudigie gjeneratori mosh ir kadam smagajam, bet shaubos, ka to vieglajaa vares ielikt. Sac ar braucienu uz servisu pie elektrikja. 13v tas nav normali. [Nokia6230/2.0]
MinX102FM

Reģistr.: 01.04.2004
Ieraksti: 557
Respecto: 0
Iesūtīts 20:11 28.01.2007.

Smagajam ir toc jaudiigaaki,bet tiem ir 24V tas laikam atkriit! Nu principaa jau var uzlikt otru gjeneraatoru,ir dzirdeets,tikai tas nav kaa divus pirkstus apm..t!Visa taa padariisana no meistara atkariiga gribees vai negribees,maacees,vai nemaacees!

--------------------
jouuchekerapnaauu
juriz

Reģistr.: 22.01.2003
Ieraksti: 12309
Respecto: 6
Iesūtīts 08:18 29.01.2007.

Kas tad vajadzīgs otram ģeneratoram:
1. Galvenais vai ir vieta motortelpā, tā lai var pievilkt siksnu, pēc tam jau , man škiet, pārējā ir pusbēda.
2. Būs jātaisa stiprinājumi vai nu fiksēti vai nu ar spriegošanas iespēju
3. Fiksētu vareš taisīt, ja paredz to otru ģeneraotru piedzīt jau no kādas esošas siknas to pagarinot, jo tad jau spriegosies ar kādu citu verķi. Te gan mainot esošo siksnu konfigurāciju, liekot garāku, jāuzmanās, jo var sanāk ta, ka kāda siksna skar kādu no skirmeļiem (tas ir to cik tā tam daudz aplocās, par ceturdaļu, vai pusi vai pat vairāk) mazāk nekā vajadzīgs, un tā pie lielākas slodzes var sākt izslīdēt.
4. Spriegošanas iespēja jāparedz, ja taisīsi to ģeneratora piedziņu no jauans, citas siksnas, bet tad citu r būs jāliek papildis skriemelis, un tas var būt sarežģitāk.
5. Elektriskā puse jau pēc tam ir vienkāršāka, it seviški, ja otru ģeneraotru paredz uz pilnībā neatkarīgu elektrosistēmu, t.i. tīri uz audio.
Ja gribēsi abus ģeneraotrus darbināt uz vienu sistēmu, tad tur jāzumanās, katrā ga'dijumā vēlams, lai abi ģeneraotri tad būtu vienādi.

--------------------
Ir brīži, kad nav iespējams nociesties un nesākt darīt muļķības. To sauc par entuziasmu.
Ansis_incar

Reģistr.: 18.06.2004
Ieraksti: 297
Respecto: 0
Iesūtīts 09:40 30.01.2007.

Tur BMW powerā arī bija atbilde. Tukšgaitā arī 300A ģenerators neko ārā nedod. Tā kā jāsāk ar reālo strāvu mērīšanu un tad jāpieņem lēmums kā lācīti ārstēt. ja akumolators un generatiors dzīv tad paņem kādu 5F Alomapro kondensatoru, tas izlīdzinās spriegumus un tad lampas noteikti mirgos mazāk. Tev man šķiet arī akumolators stāv bagāžniekā tobiš tuvu muzikai tālu no lampām un tas arī tukšgaitā ar zemiem spriegumiem situāciju neuzlabo.

--------------------
http://www.incar.lv
gach

Reģistr.: 27.01.2007
Ieraksti: 167
Respecto: 0
Iesūtīts 11:40 30.01.2007.

Ja godīgi ja viss ir normāli ar lādēšanas un sprieguma relejiem tad mašīnai rūcot voltāža nemainās 14.4v vai pie1000 apgr/min vai 3000 apgr/min!
hotinfo

Iesūtīts 12:50 30.01.2007.

voltaazha nenoziime amperus! un pameeri ar analogo voltmetru kas notiek uzgriezhot muuziku skaljaak, pie basiem. tie, kas piedaliijushies db dragos, var pakomenteet...

--------------------
http://www.mobileaudio.lv
gach

Reģistr.: 27.01.2007
Ieraksti: 167
Respecto: 0
Iesūtīts 13:23 30.01.2007.

pats to ļoti labi zinu! neviens ģenis jau to nespēs nodrošināt tu tikai variants ar vairākām baterijām noturēt vienmērību!
Ansis_incar

Reģistr.: 18.06.2004
Ieraksti: 297
Respecto: 0
Iesūtīts 13:35 30.01.2007.

ieslēdz patērētājus un voltāža tukšgaitā parsti nokrīt līdz 13 pat 11V. Uzdod gāzi spriegums uzkāpj līdz 14.4. Bet, lai viss būtu pilnīgi precīzi jāmēra nevis volti, bet ampēri. Ar tiem tukšgaitā "viss slikti"

--------------------
http://www.incar.lv
gach

Reģistr.: 27.01.2007
Ieraksti: 167
Respecto: 0
Iesūtīts 14:48 30.01.2007.

nu tad jāliek attiecīgi mazāks skripulis ģenim! un cik ilgi iet tik iet! Bet ja tu saki ka visu saslēdzot nokrītas tukšgaitā lidz pat 11v tad tok kaut kas nav kārtībā! kur vēl ieslēdzot muzonu...ja nokrītas volti, tad attiecīgi arī amperi- vari pat nemērīt!
juriz

Reģistr.: 22.01.2003
Ieraksti: 12309
Respecto: 6
Iesūtīts 16:20 30.01.2007.

Un pat ne amperi un ne volti tieši, bet ģeneratoram pie maziem motora apgriezieniem ir vienkārši maza jauda, t.i. nav pietiekoša apsteidze. Tā kā jaudas nav, tad pieaugot slodzei (tās pretestībai), pieaug arī ampēri, kā rezultātā uz visām pretestībām pa ceļam līdz slodzes pretestibai krīt spriegums. Tā kā slodze ir mainīga, tad aŗi spriegums mainās, t.i. reāli mirgo lampiņas. Nu tā īsumā.

--------------------
Ir brīži, kad nav iespējams nociesties un nesākt darīt muļķības. To sauc par entuziasmu.
gach

Reģistr.: 27.01.2007
Ieraksti: 167
Respecto: 0
Iesūtīts 18:23 30.01.2007.

ka tu tā saki, tad lai nu tā būtu! bet lielāki apgriezieci ģenim nenāktu pa sliktu, būtu lielāka atdeve arī pie maziem apgriezieniem!
Ansis_incar

Reģistr.: 18.06.2004
Ieraksti: 297
Respecto: 0
Iesūtīts 21:15 30.01.2007.

Jā un mazāks skritulis stiprāk jāspriego, jo uz to tak tagad nāks 200A kas x 14V=2800W=2.8kW Nez kāpēc padilušas ģeneratoruy siksnas sāk kaukt? (iesākumam ierosinu saņemt rokā motorollera pakaļējo riteni un uzdot to gāzi tad redzēsi, kas tai siksnai būs jāiztur uz tā mazā ātrā skriemelīša

--------------------
http://www.incar.lv
hotinfo

Iesūtīts 08:20 31.01.2007.

ja nav nosleepums, cik no Incar klientiem ir bijusi vajadziiba peec 1) papildus akja? 2) papildus gjeneratora?

--------------------
http://www.mobileaudio.lv
Ansis_incar

Reģistr.: 18.06.2004
Ieraksti: 297
Respecto: 0
Iesūtīts 18:46 31.01.2007.

Vajadzība bijusi daudziem. Vai gribējuši atļauties un vai pareizi izprot problēmas būtību tas ir jautājums. Jo ja dienā nobrauc 20km no mājām līdz darbam un no darba līdz mājām ar vidējo pārvietošānās ātrumu 20km stundā uguņi deg visu laiku ventelators pūš kā apjucis, dibeni tiek sildīti abos beņķos vēl protams spoguļi un pakaļējais stikls nerunāsim par dzinēja darbībai nepieciešamo elektrību. Tad nav brīnums, ka iestājoties -15grādu temperatūrai piepeši kļūst aktuāla tēma par akumolatoriem un ģeneratoriem. Bet, kad pienāks pavasaris un sniegs nokusīs, kam vajadzēs papildaķi ko? Waldi Tu tur pēc sniega neilgojies? Mums te pēdējās divas dienas štopori pa pirmo zorti. Car audio beidzies kvatru un džipu īpašnieki līksmo.

--------------------
http://www.incar.lv
Slowmo

Reģistr.: 03.06.2004
Ieraksti: 3270
Respecto: 1
Iesūtīts 22:02 31.01.2007.

Veel jaanjem veeraa, ka pie mazaaka gjeneratora skriemelja, palielinaas gjeneratora apgriezieni pie tiem pashiem motora apgriezieniem. Iespiezhot griidaa, gjenerators var izjukt
Ansis_incar

Reģistr.: 18.06.2004
Ieraksti: 297
Respecto: 0
Iesūtīts 12:49 2.02.2007.

Nu veči tak BMW rūpnīcā noteikti no autobūves neko nejēdz. Jābrauc pie Dambja. Bet tas ar maita paņem standarta amīša motoru un pat neforsē. Iedomājies kurā vietā viņi būtu, ja uzliktu teiksim sporta ģenģerus un "pareizās" sadalenes pa 73Ls gabalā.

--------------------
http://www.incar.lv
12
Jauna tēma
Atbildēt
  
Balsošana
Vai Jums "Patreiz online"

Rāda tikai Jūs (kiwi, salabo!)
Rāda arī citus


Galerija

MA pirts 01/11/2008
Visas galerijas

Sludinājumi
Buy Duromine Weight Loss On... 1 USD
Buy Duromine Weight Loss On... 50 USD
Welcome to calitinshop.com ... 100 USD
Visi sludinajumi...

Vortāla ielāde aizņēma 0.0382 sekundes.