Kā tika izziņots, tad tikšanās notika noteiktajā laikā un vietā. Ja pareizi saskaitīju, tad pasākumā piedalījās pavisam 11 auto un nedaudz vairāk cilvēki.
Viens gan aizbrauca pēc 5 minūtēm, bet pēdējais ieradās gandrīz uz pasākuma beigām. Šajā pasākumā pārsvarā iepazināmies ar katra dalībnieka audio sistēmu vai tās perspektīvajām sastāvdaļām.

Daļa no dalībniekiem.

Tiek preparēta walda mašīna.

walda dB Draga saba kaste. Vizina to līdzi, jo pārāk smaga, lai viens pats izņemtu ārā būs jārīko talka.

Tas pats sabs, tikai skatoties caur slēpju lūku.

Šīs komponentes kaut kad pārtaps audio sistēmā.

Ivolgas sabs vēl it kā pagaidu kastē, kura pirms tam izmantota citam sabam.

Frontālās akustikas basinieki tajā pašā auto. Podiumi tapšanas stadijā.
Ideālās saba kastes meklējumu variants FIATā.

Bet ar basiniekiem priekšējās durvīs jau viss kārtībā.

Šajā auto vismaz bagāžniekā darbi jau pabeigti.

Pēdējā atbraukušā dalībnieka sabs. Nomērījām spiedienu pie atvērtām durvīm sanāca apmēram 125dB. Kas būs, ja durvis aizvērs? To diemžēl nevarējām nomērīt, jo walda mēraparātam diapazons sniedzas tikai līdz 126dB.

Pieklājīgi noformētie frontālās akustikas basinieki šajā pašā auto.
Daži no dalībniekiem mēģināja izšķirt oriģinālos CD ierakstus no MP3 walda sagatavotajā diskā. Par rezultātiem īsti nezinu, varbūt waldis kaut ko uzrakstīs. Daži mēģināja arī izmērīt maksimālo spiediena ar walda mēraparātu. Vienojāmies arī par to, ka pasākumus vajadzētu turpināt. Līdz ar to nākamais, visticamāk, būs jau jūnijā. Patreiz nolēmām arī, ka nekādu klubu dibināt nav nepieciešams, un arī uzlīmes nevajag, jo tā pievērstu savam auto tikai lieku zagļu ziņkāri.
Juriz